Олександрівський професійний аграрний ліцей Вівторок, 18.01.2022, 23:05

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)
[15.12.2021]
13 грудня   в ліцеї пройшов цікавий позакласний захід (0)
[10.12.2021]
09 грудня  2021 в рамках «Тижня правових знань» (0)
[07.12.2021]
Вітаємо з перемогою наших учнів та бажаємо творчих успіхів (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

23.11.2021

ТЕМА: Вправи професійно-відновлювальної спритності

Вимоги, що висуваються кожною групою про­фесій, є багатогранними та мобілізують різні спе­цифічні для певних видів праці фізіологічні функ­ції організму. Для школярів провідною діяльністю є розумова праця. До особливостей розумової праці належать приймання та перероблення інформації, порівняння отриманої інформації з тією, що збе­рігається в пам'яті учня, її перетворення, визна­чення проблемної ситуації, шляхів розв'язання проблеми та ін.

Підвищена напруженість розумової праці, особливо якщо вона пов'язана з дефіцитом часу, може спричиняти явища розумової блокади (тим­часове гальмування процесу розумової праці), що охороняють функціональні системи центральної нервової системи від роз'єднання.

Навчальний день учнів насичений значними розумовими та емоційними навантаженнями. Зму­шена робоча поза, коли м'язи, що втримують ту­луб у певному положенні, тривалий час напруже­ні, часті порушення режиму праці та відпочин­

ку, неадекватні фізичні навантаження — усе це спричиняє стомлення, що накопичується і пере­творюється на перевтому. Для запобігання цього необхідно змінювати види діяльності. Найефек­тивнішою формою відпочинку під час розумової роботи є активний відпочинок у вигляді помірного фізичного навантаження.

Із цією метою можна використати вправи, що наведені далі.

  1. Вправи для профілактики та позбавлення зоро­вого стомлення (наприклад, подивитися ліво­руч—прямо; праворуч—прямо; угору—прямо; униз—прямо).
  2. Вправи для попередження виникнення та збіль­шення короткозорості (наприклад, закріпити на шибці на рівні очей мітку із зображенням лі­тери С діаметром 2 мм таким чином, щоб відстань від очей до мітки складала приблизно ЗО см; пере­водити погляд із мітки на предмет, що розташо­ваний за вікном на рівні очей, упродовж 3-4 с).
  3. Вправи для поліпшення кровообігу та забезпе­чення доступу кисню до очей і обличчя, розсла­блення очних м'язів (наприклад, глибоко вдих­нути, заплющити очі якнайсильніше; напру­жити м'язи шиї та обличчя, затримати дихання на 2-3 с; потім швидко видихнути, розплющив­ши очі та розкривши рот якнайширше, голосно видихнути).
  4. Вправи для релаксації очних м'язів і поліпшен­ня кровообігу (наприклад, сидячи, потерти руки одна об одну впродовж 5-10 с до появи теплоти; перехрестити в центрі лоба пальці рук, що скла­дені разом; долонями накрити очні западини та­ким чином, щоб повністю виключити доступ світ­ла, не стискуючи очні яблука, розслабитися, ди­хаючи ритмічно та легко).
  5. Вправи для розгортання передньої частини ту­луба (наприклад, стати обличчям до кута, ноги на ширині плечей, коліна не напружені, доло­ні на рівні плечей уздовж стін. Щільно натиска­ти на стінку, начебто штовхати уперед).
  6. Вправи для розслаблення тіла, позбавлення ро­зумового та емоційного напруження, відновлен­ня ритму вільного дихання (наприклад, сидячи в зручному положенні, не перехрещуючи ніг, за­плющити очі, покласти руки на живіт в облас­ті пупка, глибоко вдихнути через ніс (руки по­винні відчути, як м'язи живота піднімаються), затримати дихання на 30-60 с, видихнути че­рез рот).
  7. Вправи для позбавлення накопиченої напруже­ності та розслаблення пальців, долонь і рук (на­приклад, сидячи, руки вздовж тіла, глибокий вдих, на видиху виконувати легкі коливальні рухи від плечей до кінчиків пальців).
  8. Вправи для розслаблення спини та плечей, по­ліпшення кровообігу (наприклад, стоячи ноги нарізно, у момент вдиху розслабитися, на ви­диху підняти руки вгору, нібито намагаючись торкнутися стелі; нахилитися вперед, намагаю­чись торкнутися руками підлоги).
  9. Вправи для позбавлення неприємних відчуттів у ногах і стегнах (наприклад, сидячи на стіль­ці, стегна дещо вище колін, покласти ліву ногу на праву, сплести разом пальці рук і покласти їх на коліно. Підняти коліно за допомогою рук уго­ру та у діагональному напрямку).
  10. Вправи для розслаблення м'язів шиї, голови та обличчя, позбавлення напруження плечово­го пояса (наприклад, сидячи, виконати глибокий вдих і заплющити очі. На видиху повільно при­тиснути підборіддя до грудей, розслабити шию та плечі. На вдиху повільно виконати колові ру­хи головою в сторони).

25.11.2021

ТЕМА: Олімпійська філософія та здоровий спосіб життя

Олімпійська хартія як філософська основа су­часного олімпійського руху визначає роль Міжна­родного олімпійського комітету у тому, щоб:

очолювати боротьбу проти застосування допін­гу в спорті;

заохочувати та підтримувати заходи щодо за­хисту здоров'я спортсменів; заохочувати та підтримувати розвиток спорту для всіх;

заохочувати та підтримувати ініціативи що­до стирання меж між спортом, культурою та освітою.

Ці завдання збігаються з основними положен­нями здорового способу життя, до якого належить будь-яка діяльність, що пов'язана зі зміцненням здоров'я, оздоровленням умов життя, праці та від­

починку. Складові здорового способу життя мі­стять різноманітні елементи, що належать до всіх сфер здоров'я — фізичного, психічного, соціально­го та духовного.

Величезне значення, особливо для дітей і моло­ді, має олімпійська освіта.

Але найважливішим є не підвищення рівня олімпійських знань і декларативно проголошу­вана орієнтація на ідеали та цінності олімпізму, а формування реальної поведінки, образа життя, відповідного до цих ідеалів і цінностей. Не випад­ково в Олімпійській хартії важливим завданням олімпізму, що поєднує спорт із культурою та осві­тою, є завдання створення «способу життя, що ґрунтується на радості від зусилля, на виховній цінності гарного прикладу та на повазі до загаль­них етичних принципів».

У наш час існують два шляхи розвитку сучас­ного спорту:

нарощування гуманістичного потенціалу в су­часному спорті, активізація діяльності з по­ширення філософії античного олімпізму, вихо­вання молодого покоління на традиціях миру та справедливості;

панування прагматичного підходу, в яко­му найважливішим є перемога та результат, поєднання спорту та бізнесу, перетворення Олімпійських ігор на торговельні ярмарки спортивної індустрії та фармакології.

Поширення допінгу, що руйнує здоров'я спортсменів, комерціалізація, що надає спортив­ним змаганням духу наживи та збагачення, ви­магають вироблення чіткої позиції з боку керівни­цтва МОК

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz