Олександрівський професійний аграрний ліцей Неділя, 12.07.2020, 13:33

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Наша група

Новини нашого ліцею
[08.07.2020]
Проведення спільних навчань ДПД (0)
[21.05.2020]
День вишиванки 2020 Олександрівський ліцей (0)
[14.04.2020]
Рекомендації щодо профілактики захворювання на COVID-19 (0)
[19.03.2020]
Комплекс весняно-польових робіт займає третину всіх робіт сільськогосподарського року і  включає в себе різнопланові агротехнічні заходи. (0)
[12.03.2020]
Предметний тиждень (0)

Фото

Календар
«  Липень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Шпаргалка для педагога

Правила роботи з тривожними дітьми

1. Уникайте змагань і будь-яких видів робіт, що потребують швидкості.
2. Не порівнюйте учня з оточуючими.
3. Довіряйте учню, будьте з ним чесними і приймайте його таким, який він є.
4. Сприяйте  підвищенню самооцінки учня, частіше хваліть його, але так, щоб він знав, за що.
5. Частіше звертайтеся до учня на ім’я.
6. Демонструйте зразки впевненої поведінки, будьте у всьому прикладом для учня.
7. Не висувайте до учня завищених вимог. Якщо учневі важко дається навчальний предмет, краще зайвий раз допоможіть йому і надайте підтримку, а при досягненні навіть найменших успіхів, не забудьте похвалити.
8. Будьте послідовні у вихованні учня. Не забороняйте без будь-яких причин того, що дозволяли раніше.
 9. Намагайтеся робити учням якомога менше зауважень.
10. Використовуйте покарання лише в крайніх випадках. Не принижуйте учня, караючи його.
11. Спілкуючись з дитиною, не підривайте авторитет інших значущих дорослих людей.
12. Запасіться терпінням, так як миттєвих результатів досягти важко.
13. Якщо страхи у учня не проходять і мають нав'язливий характер, вдайтеся до допомоги фахівця.

Правила роботи з гіперактивними  дітьми

1. Роботу з гіперактивною дитиною  треба проводити індивідуально.

2. По можливості ігнорувати зухвалі вчинки учня з синдромом дефіциту уваги та заохочувати його гарну поведінку.
3. Під час уроків доцільно обмежити до мінімуму відволікаючі фактори. Цьому може сприяти, зокрема, оптимальний вибір місця за партою для гіперактивного учня в центрі класу або навпаки ближче до  дошки.
4. Давати учню можливість швидкого звернення за допомогою до педагога у випадках труднощів.
5. Навчальні заняття будувати за чітко розпланованим, стереотипним розпорядком.
6. Навчити гіперактивного учня користуватися щоденником або календарем.
7. Завдання, що пропононуються на уроці, писати на дошці.
8. На певний відрізок часу дається тільки одне завдання.
9. Дозувати учневі виконання великого завдання, пропонувати його у вигляді послідовних частин і періодично контролювати хід роботи над кожною з частин, вносячи необхідні корективи.
10. Під час навчального дня передбачати можливості для рухової «розрядки»: заняття фізичною працею, спортивні вправи.

Правила роботи з агресивними дітьми

1. .Висуваючи учню свої вимоги, враховуйте не свої бажання, а його можливості.
2. Гасіть конфлікт ще в зародку, спрямовуючи  інтерес учня в інше русло.
3. Вчить дитину правильному спілкуванню з однолітками та дорослими.
4. Розширюйте кругозір учня.
5. Вмикайте учня у спільну діяльність, підкреслюючи його значимість у виконуваному.
6. Ігноруйте легкі прояви агресивності учня, не фіксуйте на ній увагу оточуючих.
7. Встановіть сувору заборону на агресивні дії учня. Намагайтеся зрозуміти причини протесту і опору учня і уникайте їх.
8. Увімкніть агресивні дії в контекст гри та надайте їм новий соціально-прийнятний і емоційно-наповнений сенс.

 

Боротися з агресивністю потрібно:

1. Терпінням;
2. Поясненням: поясніть учню, чому його поведінка негативна, але  не будьте занадто балакучим у цьому випадку.
3. Відволіканням. Постарайтеся запропонувати учню що-небудь привабливіше, ніж те, що він намагається робити.
4. Неквапливістю. Не поспішайте карати дитину, зачекайте, поки вчинок повториться.
5. Нагородами. Якщо ви похвалили учня за хорошу поведінку, замість того, щоб вважати його звичайним, то одне це розбудить у ньому бажання ще раз почути вашу похвалу.

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2020
Конструктор сайтів - uCoz