Олександрівський професійний аграрний ліцей Вівторок, 18.01.2022, 22:06

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)
[15.12.2021]
13 грудня   в ліцеї пройшов цікавий позакласний захід (0)
[10.12.2021]
09 грудня  2021 в рамках «Тижня правових знань» (0)
[07.12.2021]
Вітаємо з перемогою наших учнів та бажаємо творчих успіхів (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

09.11.2021

ТЕМА. Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини.

Вітаю вас, дорогі першокурсники, на черговому дистанційному уроці. Сьогодні ми завершуємо роботу над романом Панаса Мирного. І на черзі - жіночі образи роману. Перебіг ваших дій наступний.

1. Перегляньте матеріали з теми на створеній для вас Падлет-дошці (гортайте стрічку до кінця): онлайн-урок та презентацію. Ці матеріали допоможуть вам дати відповіді на запитання, які у вас є стосовно розуміння тієї чи іншої героїні роману. Покликання на Падлет - https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo

2. Якщо досі не знайомі зі змістом роману, тоді швидше до читання, бо на наступному уроці на вас чекає контрольна робота.

3. І нарешті домашнє завдання: підготуватись до контрольної роботи.

Бережіть себе.

18.11.2021

ТЕМА. Контрольна робота за темою "Реалістична українська проза".

Любі мої, настав час перевірити отримані вами знання  - пишете першу контрольну роботу.

Контрольну роботу можете виконувати у робочих зошитах. Успіху!

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Реалістична українська проза. «Театр корифеїв»

Різнорівневі завдання

Початковий та достатній рівні (0,5 б.)

1. «Кайдашева сім'я» — це:

а) історичний роман;в) пригодницька повість;

б) соціально-побутова повість;     г) соціально-філософська повість.

2. Родина Кайдашів жила:

а) У Западинцях.    б) У Вільшаниці. в) У Семигорах.    г) У Біївцях

3. В повісті «Кайдашева сім’я» розв’язкою є епізод, коли

а) Мелашка залишається в Києві;

б) всихає на городі стара груша;

в) помирає Омелько Кайдаш;

г)  сваряться Мотря  й Кайдашиха

4. В повісті «Кайдашева сім’я вирушає з односельцями  на прощу в Києво-Печерську лавру»

а) Мотря; в) Кайдашиха;

б) Карпо; г) Мелашка.

5. Жанр твору Панаса Мирного та Івана Білика  «Хіба ревуть воли, як ясла повні» - це...

а) соціально-побутовий роман;        б) соціально-психологічний роман;

в) історично-соціальна повість;       г) соціально-психологічна повість.

6. Чіпка дізнався про долю свого батька....

а) від бабусі;    б) від матері;        в) від діда Уласа; г) від сусідських дітей.

7. Чіпка остаточно став на шлях злочину...

а) після вигнання його з земства;

в) після сварки з матір'ю;

6) після одруження з Галею.

г) після того, як у нього відібрали землю.

8. Встановіть відповідність між характеристиками та іменами персонажів роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного.

1)  Не судилось їй щастя. Змалку — сирітство. Дівкою і жінкою — найми. Ще не народивши сина, стала заміжньою вдовою. Невилазні злидні зробили її жорстокою. І все ж вона любить сина. Та її материнська любов невіддільна від честі. Намагається не пустити сина на "слизьку дорогу". Не витримавши тяжких випробувань, викриває злочин.

 а) Галя

 

2) Малою зростала без батька і матері; все, що було, рознесли родичі. Поле забрав дядько, а її визискував як дармову робітницю. Найнялась до чужих людей. Жили з чоловіком мирно і люб'язно, доки не зустріла Чіпки. Серцем зрозуміла його високі поривання. Покохала таємно Чіпку, переживала за нього. Втілює в собі народний погляд на долю розбійника..

б) Мотря

 

3)  Уособлення дівочої краси, подружньої вірності, чесності, моральної чистоти. Продовжує лінію баби Оришки — є носієм доброти, людяності. У стосунках з нею найповніше розкривається духовний світ Чіпки. Виросла в багатстві та розкошах. Але награбоване добро душить її. Щиро вірить, що своєю любов'ю відверне Чіпку від злодійства

в) Христя

Середній рівень (2б.)

Доповніть текст.

Автори твору "Хіба ревуть води, як ясла повні?"—.... За жанром — це.... Головний персонаж — правдошукач, месник.... Доля його склалася трагічно:... .

Достатній рівень (2 б.)

Доповніть речення: Галя перед одруженням поставила Чіпці умову…

Високий рівень (4 б.)

Дати відповідь на запитання.  Чи могла бути у Чіпки інша доля?

Чекаю на ваші роботи.

19.11.2021

ТЕМА. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька. Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич).Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. ТЛ: комедія.

Вітаю вас, любі першокурсники. Продовжуємо подорожувати, хоч і дистанційно, сторінками української літератури. На черзі драматургія і її яскравий представник - Іван Карпенко-Карий. Алгоритм опрацювання сьогоднішньої теми наступний.

1. Прочитайте теоретичний матеріал підручника (стор.61-63).

2. Ознайомтесь з біографією Івана Карпенка-Карого (стор.64-71).

3. Занотуйте в робочі зошити основні положення  матеріалу про жанри драматичних творів (стор.71).

4. Перегляньте матеріали, що я для вас підготувала на Падлет-дошці, за покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo.

Домашнє завдання: прочитати комедію "Мартин Боруля".

.19.11.2021

ТЕМА. Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич). Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

1. Ознайомтесь з біографією письменника за підручником (стор. 64).

2. Перегляньте відео "Цікаві факти з біографії  засновника українського театру"  за покликанням

https://www.youtube.com/watch?v=makIlqvmg8k&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1.

3. Перевірте отримані знання, виконавши інтерактивні вправи за покликанням https://learningapps.org/2008975.

Шановні мої першокурсники, для вас я створила Падлет-дошку, на якій ви знайдете цікаві та корисні матеріали з української мови та літератури. Заходьте за покликанням

https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo.

 

30.10.2020

ТЕМА,  Титан духу і думки. Творчість І. Франка. Іван Франко- письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. І. Франко. Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). ТЛ: сонет.Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)). ТЛ: гімн.

 «Влада не пустила його викладати у вищій школі, а він став учителем усього народу. На­працювався за десятьох, а життя було дано лише одне, та й те недовге» - це про поета, з творчістю якого, мої любі першокурсники, ми розпочинаємо знайомство. Перебіг нашого знайомства наступний:

1. Ознайомтесь з біографією та поезією І.Франка за матеріалами підручника (стор.76 - 85).

2. Зайдіть на Падлет-дошку та перегляньте матеріали з цієї теми (онлайн-урок, презентації тощо).

3. Виконайте та надішліть для перевірки домашнє завдання: дайте письмово відповідь на запитання "Який епізод життя І.Франка вас найбільше вразив?". Чекаю на ваші роботи.

06.11.2020

ТЕМА. І. Франко. Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...». Місце любовної теми у творчості І.Франка. І. Франко. Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. ТЛ: філософська поезія.

Рада вітати вас, дорогі мої першокурсники, на черговому дистанційному уроці. Маю надію, що ви всі здорові. А тепер до роботи. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Прочитайте поезію І.Фрака у підручнику або на Падлет-дошці (стор.85, 86).

2. Опрацюйте теоретичний матеріал про збірку "Зів'яле листя" (стор.86-91).

3. Ознайомтесь з матеріалами даної теми, розміщеними на Падлет-дошці.

4. Виконайте домашнє завдання: вивчіть напам'ять одну поезію І.Франка (на вибір). 

Бажаю успіху!

09.11.2020

ТЕМА.  Поема «Мойсей» – одна із вершинних творів І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми – заповіт українському народові. ТЛ: терцини. «Мойсей». Алегоричність образу Мойсея. Засоби художнього увиразнення в тексті.

Шановні мої першокурсники, продовжуємо знаймство з творчістю Івана Франка. Сьогодні чекає на зустріч з вами поема "Мойсей", яку вважають вершиною творчості знаного українського митця. Звичайно, перше, що вам потрібно зробити - прочитати поему (стор.99 підручника або онлайн в Інтернет-ресурсах).

2. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (стор.95 - 98).

3. Випишіть в робочі зошити визначення "терцини" (стор. 96).

4. Виконайте домашнє завдання: випишіть з поеми 4-5 цитат, які, на вашу думку, характеризують головного героя поеми. 

Чекаю на ваші роботи. Нагадую: онлайн-уроки з тем, відео-поезію, документальні фільми і т.п. ви знайдете на Падлет-дошці.

14.01.2021

ТЕМА.  Михайло Коцюбинський. Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Значення стильового новаторства М. Коцюбинського для української літератури. Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа. ТЛ: психологічна новела, «поезія в прозі».Михайло Коцюбинський. «Intermezzo». Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму.

Доброго ранку чи добрий день, дорогі мої першокурсники. Продовжуємо дистанційно опановувати заннями та отримувати гарні оцінки. Тож приступаємо до роботи.

1. Познайомтесь з біографією М.Коцюбинського (стор.117 - 120).

2. Зробіть конспект (запишіть основні положення) теоретичного матеріалу "Імпресіонізм. Психологічна новела".

3. Прочитайте новелу М.Коцюбинського «Intermezzo» (стор.123-131).

4. Скориставшись матеріалом підручника на стор.131-133, зробіть "Анкету твору".

Нагадую: цікаві матеріали з теми ви знайдете на Падлет-дошці за покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo.

Успіхів. І здоров’я. 

20.01.2021

ТЕМА. Михайло Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю. Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.

Продовжуємо працювати, дорогі мої учні, над творчістю М.Коцюбинського. На черзі один із найкращих творів письменника, екранізацію якого й досі відносять до шедеврів світового мистецтва. Тож приступаймо до роботи.

1. Повторіть визначення "імпресіонізму" (стор.121).

2. Прочитайте повість "Тіні забутих предків" (у підручнику цей твір у скороченому варіанті).

3. Опрацюйте теоретичний матеріал до повісті (стор.152-155).

Не забудьте зазирнути до Падлет-дошки. На ній ви знайдете покликання на екранізацію твору та онлай-тести.

Домашнє завдання: знати зміст творів М.Коцюбинського (попереду контрольна робота!).

23.11.2021.

ТЕМА. Контрольний твір за комедією Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля". Тема " Чи важлива життєва позиція кожного для всього суспільства?"

Конрольний твір пишите в робочих зошитах.

 

03.12.2021

ТЕМА.  Титан духу і думки. Творчість І. Франка. Іван Франко - письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. І. Франко. Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). ТЛ: сонет.Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)). ТЛ: гімн.

 «Влада не пустила його викладати у вищій школі, а він став учителем усього народу. На­працювався за десятьох, а життя було дано лише одне, та й те недовге» - це про поета, з творчістю якого, мої любі першокурсники, ми розпочинаємо знайомство. Перебіг нашого знайомства наступний:

1. Ознайомтесь з біографією та поезією І.Франка за матеріалами підручника (стор.76 - 85).

2. Зайдіть на Падлет-дошку та перегляньте матеріали з цієї теми (онлайн-урок, презентації тощо). https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo

3. Виконайте домашнє завдання: дайте письмово відповідь на запитання "Який епізод життя І.Франка вас найбільше вразив?". 

До зустрічі онлайн.

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz