Олександрівський професійний аграрний ліцей Вівторок, 18.01.2022, 22:40

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)
[15.12.2021]
13 грудня   в ліцеї пройшов цікавий позакласний захід (0)
[10.12.2021]
09 грудня  2021 в рамках «Тижня правових знань» (0)
[07.12.2021]
Вітаємо з перемогою наших учнів та бажаємо творчих успіхів (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

20.10.2021

ТЕМА. Контрольна робота. Модерна українська проза. Творчість Василя Стефаника та Володимира Винниченка.

Вітаю. Нагадаю, як ви пишите КР під час дистанції. У робочому зошиті робите наступні записи:

Контрольна робота

Модерна українська проза. Творчість Василя Стефаника та Володимира Винниченка

Різнорівневі завдання

І далі ваші відповіді.

(Завдання 1-8 – по 1 балу)

1.Укажіть ознаку, яка НЕ властива імпресіонізму:

      а) психологізм у змалюванні персонажів;

      б) дослідження сенсу страждання й смерті людини;

      в) миттєві враження, найтонші зміни в настроях;

      г) лаконізм прози, ритмічність, багатство зорових, слухових образів.

2. Що автор твору дав перед дорогою «городській панні» (В. Винниченко «Момент»):

      а) ікону;                                                                                                                               

      б) хустину;

      в) хліба окраєць;

      г) револьвер.

3. В. Стефаник є представником літературного напряму:

      а) експресіонізм:

      б) імпресіонізм;

      в) романтизм;

      г) класицизм.    

4. «А  … присовувався все ближче і ближче. Темна стіна його тупо, мовчки дивилась на нас…» (В. Винниченко «Момент»). Про що йде мова у тексті?

      а) ліс;                            в) замок;                

      б) океан;                       г) дощ.

5. Героями новели  «Камінний хрест» є:

      а) моя утома, Зозуля;

      б) Марічка й Іванко;

      в) Палагна та Юра;

      г) Іван і Катерина.

6. Які художні засоби вжито у реченні: «Дорога наша стояла порожньою і далеко там вливалась, наче бура річечка, в зелене море хлібів…»:

      а) гіперболу, епітет;

      б) порівняння, метафору, епітет;

      в) гіперболу, порівняння, метафору;

      г) епітет, порівняння.

7. В. Стефаник народився:

      а) на Львівщині;

      б) Івано-Франківщині;

      в) Вінниччині;

      г) Тернопільщині.

8. Люди інколи бездумно втрачають миті щастя, підкоряючи свої вчинки суворим

    приписам моралі – головна думка твору:

      а) В. Винниченка «Момент»;

      б) В. Стефаника «Камінний хрест»;
      в) В. Стефаника «Новина»;

      г) О. Кобилянської «Меланхолійний вальс». 

 (Завдання 9 – 2 бали)

9. Дайте визначення новели. Визначте жанрові особливості новел В. Винниченка.

(Завдання 10 – 2 бали)

10. Виконайте одне із завдань.

      1) Поясніть символічну назву твору В. Стефаника «Камінний хрест».

      2) Чи згідні ви з героїнею новели В. Винниченка «Момент», яка переконана, що

          «щастя - момент. Далі вже є буденщина, пошлість»?

Бажаю успіхів.

Виконану роботу сфотографуйте та надішліть для перевірки на електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376

23.10.2021.

ТЕМА. Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина.Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки.

1. Прочитайте матеріал статті підручника на стор.205-212 (О.Авраменко. Українська література (рівень стандарту). 10 клас).

2. Перегляньте матеріал Падлет-дошки: біографія Лесі Українки. за покликанням ttps://padlet.com/vitalinakozieva/4iymrjqisgkk4t7q.

3. Запишіть в робочі зошити визначення неоромантизму (стор.212).

Домашнє завдання: прочитати "Лісову пісню" Лесі Українки.

08.11.2021

ТЕМА. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість  своїм  мріям,  наполегливе  прагнення  до  мети. («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…».

Вітаю вас. Продовжуємо самовдосконалюватись  та знайомитись із творчістю Лесі Українки. Нагадаю: ЗНО не за горами. Перебіг ваших дій наступний.

1. Прочитайте в підручнику поезії сьогоднішньої теми та їхній аналіз.

2. Вивчіть напам'ять вірш «Contra spem spero!» .

Ваше читання напам'ять я перевірю, коли ми розпочнем очне навчання.

Не хворійте.

11.11.2021

ТЕМА. Драма-феєрія "Лісова пісня". Фольклорно-міфологічна основа сюжету.

1. Прочитайте поему "Лісова пісня".

2. Перегляньте презентацію з теми на Падлет-дошці за покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/4iymrjqisgkk4t7q .

3. Виконайте в робочих зошитах домашнє завдання: виписати імена міфологічних істот поеми.

Виконану роботу сфотографуйте та надішліть для перевірки на електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376

18.11.2021

ТЕМА.  Контрольна робота "Образне слово поетичного модернізму. Творчість Лесі Українки". Твір. Теми на вибір. Перед початком роботи ознайомтесь з пам'ятками. Роботу виконайте в робочих зошитах, сфотографуйте та надішліть для перевірки на електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376. Чекаю на ваші роботи.

Пам'ятка для написання твору-роздуму.

✵ Потрібно визначити й розкрити проблему, що випливає з його заголовка. Це й буде змістом твору.

✵ Назва лейтмотивом проходить через увесь твір.

✵ Логіка мислення повинна розвиватися від конкретної деталі до узагальнення або навпаки — від загального до конкретного.

✵ Вступ і висновки можуть бути меншими за обсягом, але основна частина повинна повністю розкрити тему.

✵ Письмова робота вимагає орфографічної грамотності, дотримання правил пунктуації, стилістичної вправності.

Перелік тем для письмової роботи за творчістю Лесі Українки

1) «Хто не жив посеред бурі, той ціни не знає силі». (життєвий шлях та поезія Лесі Українки).

2) «Ну, як-таки, щоб воля — та пропала? Се так колись і вітер пропаде!». (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня».)

3) «Ні! я жива! Я буду вічно жити! Я маю в серці те, що не вмирає!». (за драмою-феєрією Лесі Українки «Лісова пісня».)

26.11.2021

ТЕМА. Микола ВОРОНИЙ. Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця. М.Вороний - ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість - перша декларація ідей і форм символізму. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії ("Блакитна панна"). Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень ("Інфанта").

Шановні другокурсники. Пригадайте урок літератури, на якому я знайомила з вас з модерністськими течіями у живописі. Сьогодні ми починаємо знайомство з представниками літератури модернізму. Ітак,

1. Ознайомтесь з біографією М.Вороного, прочитавши матеріали підручника (стор.229 - 233).

2. На стор. 234 та 236 опрацюйте теоретичний матеріал та занотуйте до робочого зошита основні, на ваш погляд, положення.

3.Прочитайте вірші М.Вороного "Блакитна панна" та "Інфанта" (стор.236, 237).

4. Виконайте домашнє завдання: вивчіть напам'ять поезію "Блакитна панна" (я оціню вас після закінчення дистанційного навчання).

НАГАДУЮ: вся цікава та додаткова інформація з тем уроків - на Падлет-дошці за покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/4iymrjqisgkk4t7q.

03.11.2020

ТЕМА.Олександр Олесь (О. Кандиба). Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась...»). «Чари ночі» – перлина інтимної лірикиукраїнської поезії. Мотив краси кохання й молодості, філософські роздуми про гармоніюлюдини і природи.

Продовжуємо знайомитись з найцікавішим з українського модернізму: сьогодні  - представник неоромантизму. Всі матеріали з теми (онлайн-урок, відео-поезію, презентації тощо)  ви знайдете на Падлет-дошці. Звичайно, попрацюємо з підручником.

1. Прочитайте біографію О.Олеся (стор. 240-247).

2. Запишіть у робочий  зошит визначення літературного терміну "драматичний етюд".

3.Виконайте одне із завдань на стор.248 на вибір.

4. Вивчіть вірш "Чари ночі" напам'ять.

Чекаю на ваші роботи.

11.11.2020

ТЕМА. Контрольна робота з теми "Творчість Лесі Українки, М.Вороного, О.Олеся".

Шановні мої другокурсники, прийшов час перевірити самостійно отримані вами знання зі вказаної теми. Алгоритм ваших дій наступний. У робочому зошиті зробіть записи:

Четверте листопада

Контрольна робота

Творчість Лесі Українки, М.Вороного, О.Олеся

Різнорівневі завдання

Початковий рівень (0, 5 б. = 3 бали)

1. Вкажіть назву збірки поезій Олександра Олеся, що вийшла у 1907 р. :

А "З журбою радість обнялась";

Б "Драматичні етюди»;

В «Чужиною»;

Г «Поезії».

2. Визначте головну думку драми-феєрії «Лісова пісня».

А одвічна проблема реалізації творчої особистості;

Б перемога вільного високодуховного життя над обивательщиною, буденщиною;

В проблема соціальної нерівності людей;

Г проблема збереження природного середовища.

3. Слова:

Не зневажай душі своєї цвіту,

Бо з нього виросло кохання наше!

Той цвіт від папороті чарівніший —

Він скарби творить, а не відкриває…

адресовані:

А Мавці;

Б Лукашеві;

В Килині;

Г Перелесникові.

4. Домінуючим художнім засобом у творі М. Вороного «Блакитна панна». є:

А метафора;

Б символ;

В тавтологія;

Г епітет.

5. З якого твору Лесі Українки рядки:

Так, я буду крізь сльози сміятись,

Серед лиха співати пісні,

Без надії таки сподіватись,

Буду жити! Геть, думи сумні!

А «Лісова пісня»;

Б «Мріє, не зрадь.»;

В «Стояла я і слухала весну.»;

Г «Contra spem spero».

6. Складний шлях пошуку ідеалу життя розкрито у творі:

А «Чари ночі»;

Б «По дорозі в казку»;

В «Інфанта»;

Г «О слово рідне.».

Середній рівень (1 б. = 2 бали)

Продовжте речення:

1. Неоромантизм — це…

2. Драматичний етюд — це…

Достатній рівень (3 бали).

Виконайте завдання:

1. Як ви розумієте визначення жанру «Лісової пісні»? Чому це драма-феєрія?

Високий рівень (4 бали).

Напишіть творчу роботу на одну з тем:

1. «Лісова пісня». — шедевр світової літератури.

2. «З журбою радість обнялась.». (за творчістю О. Олеся)

Виконану роботу надсилаєте для перевірки. Бажаю успіху.

11.01.2021

ТЕМА. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. Трагізм його творчої долі. Найбільший модерніст 1920-х років. Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування; потужне ліричне «Я» як символ нової людини; поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...». ТЛ: вітаїстичність, експресіонізм (повторення), Кларнетизм.

Рада вас вітати, дорогі учні, на нашій з вами онлайн-сторінці. Продовжуємо навчатись дистанційно. Тепер усе залежить тільки від вас та вашого бажання. Тож (якщо у вас все-таки є бажання) до роботи. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Працюємо за підручником О.Авраменка. Українська література. 11 клас. 2019 рік.

2. Опрацюйте теоретичний матеріал на стор. 16, 19; занотуйте основні положення у робочий зошит.

3. Прочитайте біографію (стор.17-19) та поезії П.Тичини.

4. https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo  - це, нагадую, покликання на Падлет-дошку. На ній викладено цікаві матеріали з теми.

5. Домашнє завдання: 1 -3 (стор. 27-28).

Бережіть себе.

19.01.2021

ТЕМА. Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..». Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»).

Шановні другокурсники, продовжуємо працювати дистанційно. Перебіг вашої роботи з даної теми наступний.

1. Не забудьте заглянути на Падлет-дошку: на ній ви знайдете багато цікавого з теми.

2. Ознайомтесь з біографією Є.Плужника за матеріалами підручника (стр.29-31).

3. Прочитайте твори поета (стор.31-33).

4. Занотуйте в робочий зошит визначення "ліричний герой" (стр.32).

5. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (стор.35-36). Запишіть у робочий зошит визначення неокласицизму.

6. Домашнє завдання: виконати тестові завдання 1 -3 (стор.33-34).

Чекаю на ваші роботи. Успіхів. Не хворійте.

26.02

ТЕМА. Валер’ян Підмогильний. Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. ТЛ: урбаністичний роман.

Сьогодні знайомимось з одним із найцікавіших творів курсу "Українська література" - романом "Місто" і ,звичайно, з його автором, який прожив усього 36 років. Чому так мало? На це запитання ви знайдете відповідь, прочитавши його біографію (стор.85 -86).

2. Перепишіть у робочий зошит визначення "урбаністичний роман" (стор.88).

3. Перегляньте буктрейлер до роману за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=uq52jNpxDk8&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%90%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B5%D0%BC%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%D0%9B%D0%B8%D1%86%D0%B5%D0%B9.

4. Домашнє завдання: прочитати роман "Місто".

 

 

 

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz