Олександрівський професійний аграрний ліцей П`ятниця, 21.01.2022, 10:21

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності України «Україна – це ми!» (0)
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності "Україна - це ми!" (0)
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)
[15.12.2021]
13 грудня   в ліцеї пройшов цікавий позакласний захід (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

.

04.11.2021

ТЕМА. Контрольна робота за темою "Реалістична українська проза".

Любі мої, настав час перевірити отримані вами знання  - пишете першу контрольну роботу.

Контрольну роботу можете виконувати у робочих зошитах. Успіху!

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Реалістична українська проза.

Різнорівневі завдання

Початковий та достатній рівні (0,5 б.)

1. «Кайдашева сім'я» — це:

а) історичний роман;в) пригодницька повість;

б) соціально-побутова повість;     г) соціально-філософська повість.

2. Родина Кайдашів жила:

а) У Западинцях.    б) У Вільшаниці. в) У Семигорах.    г) У Біївцях

3. В повісті «Кайдашева сім’я» розв’язкою є епізод, коли

а) Мелашка залишається в Києві;

б) всихає на городі стара груша;

в) помирає Омелько Кайдаш;

г)  сваряться Мотря  й Кайдашиха

4. В повісті «Кайдашева сім’я вирушає з односельцями  на прощу в Києво-Печерську лавру»

а) Мотря; в) Кайдашиха;

б) Карпо; г) Мелашка.

5. Жанр твору Панаса Мирного та Івана Білика  «Хіба ревуть воли, як ясла повні» - це...

а) соціально-побутовий роман;        б) соціально-психологічний роман;

в) історично-соціальна повість;       г) соціально-психологічна повість.

6. Чіпка дізнався про долю свого батька....

а) від бабусі;    б) від матері;        в) від діда Уласа; г) від сусідських дітей.

7. Чіпка остаточно став на шлях злочину...

а) після вигнання його з земства;

в) після сварки з матір'ю;

6) після одруження з Галею.

г) після того, як у нього відібрали землю.

8. Встановіть відповідність між характеристиками та іменами персонажів роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» Панаса Мирного.

1)  Не судилось їй щастя. Змалку — сирітство. Дівкою і жінкою — найми. Ще не народивши сина, стала заміжньою вдовою. Невилазні злидні зробили її жорстокою. І все ж вона любить сина. Та її материнська любов невіддільна від честі. Намагається не пустити сина на "слизьку дорогу". Не витримавши тяжких випробувань, викриває злочин.

 а) Галя

 

2) Малою зростала без батька і матері; все, що було, рознесли родичі. Поле забрав дядько, а її визискував як дармову робітницю. Найнялась до чужих людей. Жили з чоловіком мирно і люб'язно, доки не зустріла Чіпки. Серцем зрозуміла його високі поривання. Покохала таємно Чіпку, переживала за нього. Втілює в собі народний погляд на долю розбійника..

б) Мотря

 

3)  Уособлення дівочої краси, подружньої вірності, чесності, моральної чистоти. Продовжує лінію баби Оришки — є носієм доброти, людяності. У стосунках з нею найповніше розкривається духовний світ Чіпки. Виросла в багатстві та розкошах. Але награбоване добро душить її. Щиро вірить, що своєю любов'ю відверне Чіпку від злодійства

в) Христя

Середній рівень (2б.)

Доповніть текст.

Автори твору "Хіба ревуть води, як ясла повні?"—.... За жанром — це.... Головний персонаж — правдошукач, месник.... Доля його склалася трагічно:... .

Достатній рівень (2 б.)

Доповніть речення: Галя перед одруженням поставила Чіпці умову…

Високий рівень (4 б.)

Дати відповідь на запитання.  Чи могла бути у Чіпки інша доля?

08.11.2021

ТЕМА. Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька. Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич).Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. ТЛ: комедія.

Вітаю вас, любі першокурсники. Продовжуємо подорожувати, хоч і дистанційно, сторінками української літератури. На черзі драматургія і її яскравий представник - Іван Карпенко-Карий. Алгоритм опрацювання сьогоднішньої теми наступний.

1. Прочитайте теоретичний матеріал підручника (стор.61-63).

2. Ознайомтесь з біографією Івана Карпенка-Карого (стор.64-71).

3. Занотуйте в робочі зошити основні положення  матеріалу про жанри драматичних творів (стор.71).

4. Перегляньте матеріали, що я для вас підготувала на Падлет-дошці, за покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo.

Домашнє завдання: прочитати комедію "Мартин Боруля".

23.11.2021.

ТЕМА. Контрольний твір за комедією Івана Карпенка-Карого "Мартин Боруля". Тема " Чи важлива життєва позиція кожного для всього суспільства?"

Конрольний твір пишите в робочих зошитах

26.11.2021

ТЕМА.  Титан духу і думки. Творчість І. Франка. Іван Франко - письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України. І. Франко. Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). ТЛ: сонет.Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)). ТЛ: гімн.

 «Влада не пустила його викладати у вищій школі, а він став учителем усього народу. На­працювався за десятьох, а життя було дано лише одне, та й те недовге» - це про поета, з творчістю якого, мої любі першокурсники, ми розпочинаємо знайомство. Перебіг нашого знайомства наступний:

1. Ознайомтесь з біографією та поезією І.Франка за матеріалами підручника (стор.76 - 85).

2. Зайдіть на Падлет-дошку та перегляньте матеріали з цієї теми (онлайн-урок, презентації тощо). https://padlet.com/vitalinakozieva/asw6tc99sf396vyo

3. Виконайте та надішліть для перевірки домашнє завдання: дайте письмово відповідь на запитання "Який епізод життя І.Франка вас найбільше вразив?". Чекаю на ваші роботи.

03.12.2021

ТЕМА. Іван Франко. Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію. «Ой ти, дівчино, з горіха зерня». Місце любовної теми у творчості І.Франка. «Чого являєшся мені...». Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання..

1. Перегляньте невеличкий відео-урок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=6KQKK4Z67s4&ab_channel=%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%97%D0%9D%D0%9E.

2. Прочитайте поезії Франка, що вивчаємо, у підручнику та познайомтесь з теоретичним матеріалом щодо цих віршів.

3. Домашнє завдання: вивчити напам'ять одну з поезій І.Франка (на ваш вибір).

До зустрічі онлайн.

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz