Олександрівський професійний аграрний ліцей П`ятниця, 21.01.2022, 11:46

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності України «Україна – це ми!» (0)
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності "Україна - це ми!" (0)
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)
[15.12.2021]
13 грудня   в ліцеї пройшов цікавий позакласний захід (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

.

19.10.2020

ТЕМА. Контрольна робота з теми "Під чужим небом": твір " Мої роздуми над романом "Тигролови".

Нагадую: твір пишите у робочому зошиті, фотографуєте та надсилаєте на перевірку на електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net  або на Вайбер 0502908376.

Зошити з виконаними роботами зберігаємо. Після дистанції здаємо для перевірки.

27.10.2020

ТЕМА. Воєнне лихоліття. Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. «Щоденник» (періоду війни). Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. ТЛ: публіцистичність.

Любі мої третєкурсники. Ми продовжуємо наші зустрічі дистанційно. Під час перебігу сьогоднішнього дистанційного уроку ми познайомимось з творчою біографією митця, з Довженком-кінорежисером, з його основними фільмами; визначимо особливості світобачення; розглянемо «Щоденник» як джерело вивчення біографії митця в контексті його доби; особливості авторського бачення й оцінки історії України й українського народу, розкриємо національні і загальнолюдські проблеми. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Ознайомтесь з біографією О.Довженка (стор. 165 пілручника).

2. Перевірте себе, виконавши тестові завдання за опрацьованим матеріалом (стор.171).

3. Домашнє завдання: прочитати кіноповість "Зачарована Десна".

Виконане домашнє завдання надсилати на електронну адресу: vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376.

 

23.10.2021

ТЕМА.  Олександр Довженко. «Зачарована Десна». Історія написання (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. ТЛ: кіноповість. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

Любі мої, маю надію, що ви здорові. Якщо так, то маю ще одну надію: ви прочитали кіноповість "Зачарована Десна". Якщо мої надії справдились, тоді попрацюймо.

1. Перегляньте презентацію за цим покликанням (її матеріали допоможуть вам розібратись у прчитаному): https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/zacharovana-desna-10901/.

2. Перевірте свої знання, пройшовши онлайн-тестування за змістом кіноповісті, відкривши посилання http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-lteratyra-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-garyunova-yu-o-tishcenko-z-r-bytko-s-g-ltvnova-m/13459-zanyattya-41-oleksandr-dovzhenko-knopovst-zacharovana-desna/23908-zanyattya-41-test-yak-na-zno

3. Домашнє завдання високого рівня: напишіть свою історію про війну та кохання. Чекаю на ваші роботи.

27.10.2021

ТЕМА. Олесь Гончар. Коротко про письменника. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». ТЛ: новела (поглиблено). Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези.

Шановні мої учні. Під час самостійного опанування даною темою ви дізнаєтесь про цікаві факти біографії Олеся Гончара, про роль митця в духовному відродженні нації та його творчи1 доробок; будете спостерігати за рисами неоромантизму в ранній творчості; познайомитесь з проблематикою й образами героїв новели «Модри Камень»; особливістю оповіді, роллю кольорової гами. А алгоритм ваших дій у ході нашого дистанційного уроку наступний.

1. Познайомтесь з біографією Олеся Гончара за матеріалами підручника (стор. 178-180) або переглянувши відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=q0EN-YyM-zg&ab_channel=%D0%91%D1%96%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%BA%D0%B0%D1%96%D0%BC%D0%9E.%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B0.

2. Занотуйте в робочі зошити визначення "новели" (стор.180).

3. Перегляньте буктрейлер до новели  "Модри Камень" за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zViwqRdf5LQ&ab_channel=%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%9E%D0%A3%D0%9D%D0%91%D1%96%D0%BC.%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D1%81%D1%8F%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80%D0%B0    та  приступайте до читання новели "Модри Камень" (стор.182-187).

4. Ознайомтесь з паспортом твору:

Автор: Олесь Гончар

Літературний рід: епос

Жанр: новела

Тема: спогад солдата-розвідника про воєнний епізод, що відбувся у словацькому місті Модри Камень.

Ідея: засудження війни, яка відбирає людські життя.

Композиція: 5 частин, умовне обрамлення: видіння розвідника (І та V частини).

Персонажі: Тереза, її мати, розвідник та його побратим Ілля.

Ключові поняття:

  • словацьке місто Модри Камень;

  • видіння - уявний образ Терези, з яким він розмовляє наприкінці твору;

  • Друга світова війна.

Проблематика:

  • війна та мир;

  • життя і смерть;

  • вороги та прибічники.

5. Перевірте себе, виконавши інтерактиві вправи (https://learning.ua/zno/kursy-zno/kursy-zno-z-ukrainskoi-movy/oles-honchar-modry-kamen).

6. І нарешті домашнє завдання: дайте письмову відповідь на одне із запитань 4 - 12 (на ваш вибір): стор.182. Підручник: О.Авраменко. Українська література (рівень стандарту). 11 клас.

Чекаю на ваші роботи. Не хворійте!

02.11.2021

ТЕМА.  ЛІТЕРАТУРНЕ «ШІСТДЕСЯТНИЦТВО». Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Василь Симоненко. Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Інтимна лірика («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»).Василь Симоненко. «Задивляюсь у твої зіниці…».Образ України, громадянський вибір поета.«Я…». Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі.ТЛ: віршові розміри (повторення).

Любі мої третєкурсники. Продовжуємо наші зустрічі на дистанції, бо найголовніше - це ваше здоров'я.

Отже, тему сьогоднішнього уроку ви вже прочитали. Опанувавши матеріали уроку, ви  зрозумієте зв’язок літературного явища «шістдесятництва» з дисидентським рухом; з’ясуєте зв’язок світогляду митця із творчістю; будете знати поетів-«шістдесятників»; загально характеризувати їхню творчість; зможете розповісти про В.Симоненка; пригадати його твори, вивчені раніше; аналізувати стильові особливості поезій; визначати й уміти прокоментувати основні мотиви; формувати власну думку про порушені у творах мотиви, проблеми; виробите життєву позицію та уміння її відстоювати; усвідомите значення самоствердження людини в сучасному світ. Алгоритм ваших дій наступний:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (стор.188 - 189).

2. Прочитайте біографію В.Симоненка (стор.190 - 192).

3. Випишіть в робочий зошит визначення віршових розмірів (стор.192).

4. Роздивіться картину А.Горської "Портрет В Симоненка" та прочитайте матеріал рубрики "До речі..." (це цікаво!).

5. Домашнє завдання: вивчіть напамять одну з поезій В.Симоненка (на вибір).

04.11.2021

ТЕМАІван Драч. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. ТЛ: балада (повторення). Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. «У синьому небі я висіяв ліс». Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю».

Вітаю вас, любі мої, на черговому дистанційному уроці. Алгоритм вашої самостійної роботи з теми наступний.

1. Прочитайте біографію Івана Драча (стор.197-198) та біографію Миколи Вінграновського (стор. 200 - 202).

2. Перепишіть у робочий зошит визначення "балади" (стор.199).

3. Виконайте домашнє завдання одне на вибір: напишіть невеликий роздум, чому саме сонце й соняшник стали українськими символами або письмово дайте відповідь на запитання: чому саме синій колір домінує в поезії М.Вінграновського "У синьому небі я висіяв ліс...".

Чекаю на ваші роботи. Не хворійте.

09.11.2021

ТЕМА.     Григір Тютюнник. «Три зозулі з поклоном». Коротко про письменника і його творчість. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.

1. Ознайомтесь з біографією Г.Тютюнника.

2. Прочитайте новелу "Три зозулі з поклоном" (не забувайте, що ЗНО не за горами).

3. Домашнє завдання: підготуватись до контрольної роботи.

19.11.2021

ТЕМА. Контрольний твір-роздум за новелою Г.Тютюнника "Три зозулі з поклоном". Тема: "Чому письменник присвячує свій твір про кохання не людині, а найвищому?"

Успіху!

19.11.2021

ТЕМА. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.«Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне.  

1. Ознайомтесь за підручником (або скористайтесь інтернет-ресурсами) з біографією Ліни Костенко.

2. Прочитайте її поезію (підручник О.Авраменко. 11 клас (рівень стандарту).

3. Вивчіть напам'ять один вірш Ліни Костенко: "Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…» - 1 поезію (на вибір).

23.11.2021; 26.11.2021

ТЕМА. Ліна Костенко. Маруся Чурай (роман у віршах).

1. Прочитайте твір Ліни Костенко "Мауся Чурай"  (хто з вас здає ЗНО з літератури - ніякого скорочення!).

2. Допоможе вам зрозуміти прочитане онлайн-урок за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=_a3qYXIJFjQ&ab_channel=MONUKRAINE.

3. Перевірити отримані знання та одночасно підготуватись до ЗНО вам допоможуть онлайн-тести за цим  покликанням:  https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-lina_kostenko/.

Я перевірю прочитане під час написання вами контрольної роботи з даної теми.

02.12.2021

ТЕМА. СТОЇЧНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ . Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи). Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»). Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.

Любі мої третєкурсники, це наступна тема, яку вам потрібно опанувати самостійно. Це не важко, але важливо для успішного складання ЗНО. Перебіг ваших дій наступний.

1. Ознайомтесь за підручником або за матеріалами Інтернет-мережі з біографією Василя стуса. 

2. Прочитайте зазначені в темі поезії.

3. Вивчіть напам'ять поезію Василя Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…» - 1 поезію (на вибір).  

4. Підготуйтесь до контрольної роботи за вивченими творами.

Успіхів. Не хворійте.

 

22.12.2020

ТЕМА. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.ТЛ: постмодернізм; література елітарна, масова. Сучасна українська література. Поезія: І.Римарук («Обнови»), Ю.Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»).Сучасна українська література. Проза, есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.АндруховичShevchenkoisOK»).

Шановні мої учні, продовжуємо навчатись дитстанційно. Опанувавши самостійно дані теми, ви зможете охарактеризувати історико-культурну ситуацію в Україні наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст.; назвати імена сучасних письменників, їхні твори; обґрунтовувати появу нового літературного покоління, спільні риси й творчу індивідуальність митців; зрозумієте значення поняття «постмодернізм»; значення понять «елітарна» і «масова» літератури. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (О.Авраменко "Українська література. 11 клас. Рівень стандарту") на стор.239-240.

2. Зробіть конспект основних понять (масова, елітарна література, постмодернізм).

3.Ознайомтесь з творами Ю.Андруховича (стор.241-242) та Г.Пагутяк (стор.243 -247).

4. Виконайте одне завдання (на ваш влвсний вибір з 4 - 12) на стор. 248.

Надішліть для перевірки. Чекаю. Бережіть себе.

11.01.2021

ТЕМА. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Проза, есеїстика: Г.Пагутяк «Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович "Пісня мандрівного спудея!, "Астролог".

Рада вітати вас, дорогі мої учні. Знову ми з  вами працюємо онлайн (тут повинен бути сумний смайлик). Але ви найкращі, тому (я впевнена у цьому) зможете все опанувати самостійно. Головне - вбити свою подружку-лінь, хоча б виставити за двері (знову смайлик). Ітак, до роботи. Ми продовжуємо працювати над попередньою темою. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Повторіть теоретичний матеріал на стор. 240 (постмодернізм).

2. Пригадайте або перечитайте твори Г.Пагутяк та Ю.Андруховича.

3. Виконайте домашнє завдання (на вибір):  В (стор. 242) або №5 (стор.248).

18.01.2021

ТЕМА. Література рідного коаю. Поетичні та прозові твори Донеччини. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю.

\Любі мої, добігає до кінця ваше знайомство з кращими зразками української літератури. На черзі знайомство з літературою рідного краю - літературою Донеччини.

Робота над темою сьогоднішнього уроку стовідсоково вимагає від вас самостійності. І не тільки тому, що наше навчання проходить у дистанційному форматі. Ітак, перебіг ваших дій такий:

1. знайдіть в Інтернет-мережі інформацію та твори будь-якого письменника або поета Донецького краю;

2. познайомте мене з цим автором.

Яким чином? Будь-яким, на ваш вибір. Це може бути відгук на ваше знайомство; буктрейлер; анкета твору; ментальна карта. Обирайте. Чекаю.

22.02

ТЕМА. Підготовка до ЗНО з української літератури.

Любі мої, незабаром основна сесія ЗНО, тому не гаємо час і  прцюємо над удосконаленням отриманих знань.  Повторіть таке поняття як "постмодернізм", представників українського постмодернізму.

Перевірте себе, пройшовши онлайн-тестування за покликанням https://zno.osvita.ua/ukrainian/all/655/. І пам'ятайте, якщо на якесь із запитань ви не дали правильну відповідь, не варто засмучуватись - треба повторити або вивчити матеріали з цього питання. Успіху!

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz