Олександрівський професійний аграрний ліцей Четвер, 29.09.2022, 18:47

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[29.08.2022]
(0)
[23.08.2022]
(0)
[22.08.2022]
23 серпня - День Державного Прапора України (0)
[22.08.2022]
Алгоритм дій від МОЗ (0)
[22.08.2022]
(0)

Фото

Календар
«  Вересень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

05.09.2022

ТЕМА. Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. Євген Маланюк «Уривок з поеми», «Напис на книзі віршів...».

Вітаю вас. Продовжуємо знайомство з найкращими зразками української літератури. Перебіг ваших дій з теми наступний.

1. Перейдіть за покликанням на Падлет-дошку та перегляньте матеріали з теми https://padlet.com/vitalinakozieva1/q6crh6zbbfn4xdi5.

2. Познайомтесь з біографією Євгена Маланюка та з його поезією (стор.153). НАГАДУЮ: підручник О.Авраменко. Українськалітература. 11 клас. 2019 рік.

2.На сторінці 151 опрацюйте матеріали та зробіть короткий конспект - це і буде вашим домашнім завданням.

08.09.2022
ТЕМА.Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення.
 

 Добрий день. Сьогодні ми починаємо знайомство, як на мене, з одним з найкращих творів української літератури. У цьому романі все: і пригоди, і кохання, і трішки детективу, і історія нашої країни. Тож до роботи.

1. Перегляньте відео-матеріали Падлет-дошки: вони цікавущі!

2. Познайомтесь з біографією Івана Багряного за підручником (я його додала на нашу дошку) або переглянувши відео.

Задум роману «Тигролови» виношувався І. Багряним під час його перебування в таборі, коли, втікаючи з нього, він блукав тайгою та переховувався в оселях мужніх далекосхідних мисливців-звіроловів, нащадків вихідців з України.
1943 року задум було втілено, а в 1944 році твір, який спочатку мав назву «Звіролови», побачив світ і незабаром був відзначений премією у Львові. Роман був написаний за 14 днів (!!!).У 1946 році роман видано у вдосконаленому варіанті. Він витримав багато видань українською та німецькою мовами, перекладався англійською (у США, Канаді, Англії), голландською, французькою мовами. Сам автор згадував: «Охотське море. Тайга. Тундра. Звіроловство. Були там поселення давно осілих наших людей з України. Все це, сказати щиро, було мені навіть цікаво». З цієї «цікавості», очевидно, й народився роман «Тигролови». А ще — з великого болю за Україну, за її знищуваний, тероризований народ.

3. Тож тепер до читання роману "Тигролови" (це і є ваше домашнє завдання)

Не забудьте зазирнути ло Падлет-дошки! https://padlet.com/vitalinakozieva1/q6crh6zbbfn4xdi5

 

 

 

 

10.11.2020

ТЕМА.  Контрольна робота: твір " Мої роздуми над романом І.Багряного "Тигролови".

Шановні третєкурсники, рада зустрічі з вами, хоч і онлайн. На останніх уроках ми познайомилися з пригодницьким романом І.Багряного "Тигролови". Говорили про проблеми свободи й боротьби з визволення про в ольовий характер Григорія Многогрішного, про родину Сірків, майора Медвіна; про  ідею перемоги добра над злом: «Сміливі завжди мають щастя» . Пригадати вивчене вам матеріали підручника (стор.160). Контрольний твір ви пишете в робочих зострах, фотографуєте та надсилаєте на електронну адресу vitalkozieva@ukr.net. Чекаю на вашій роботі.

18.11.2021

ТЕМА Воєнне лихоліття. Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософії в літературі цього періоду. Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. «Щоденник» (період війни) . Правда про український народ, його історія крізь призму авторського бачення й оцінки. ТЛ: публіцистичність.

Любі мої третєкурсники. Ми продовжуємо наші зустрічі дистанційно. Під час перебігу сьогоднішнього дистанційного уроку ми знайомимося з творчою біографією митця, з Довженком-кінорежисером, з  його основними фільмами; визначимо особливості світобачення; розглянемо  «Щоденник» як джерело вивчення біографії митця в контексті його доби; особливості авторського бачення й оцінки історії України й українського народу, розкриваємо національні і загальнолюдські проблеми. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Ознайомтесь з біографією О.Довженка (стор. 165 пілручника).

2. Перевірте себе , виконавці тестових завдань за опрацьованим матеріалом (стор.171).

3. Домашнє завдання : прочитати кіноповість "Зачарована Десна".

03.02.2022

ТЕМА. Контрольний твір за новелу Г.Тютюнника "Три зозулі з поклоном".

Вітаю вас, мої любі майбутні випускники, на дистанційному уроці. Сьогодні на вас чекає контрольний твір за новою, з якою ми познайомилися на попередній уроці (я вам на дошці малювала трикутник, а потім ми говорили про кохання та третього зайвого). Пригадали? Тоді до роботи. Тема твору "Чому свою новелу Тютюнник "любові всевишній" присвячує?" або "Чи існує "всевишня" любов?" (теми на ваш вибір.

Чекаю на роботі.

Нагадаю: роботу надсилаєте на Вайбер 0502908376 або електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net.

10.02.2022

ТЕМА. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). «Страшні слова, коли вони мовчати», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. її сповідальність. «Посейдон посідає свій трон…» : мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв'язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оманливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне.  

1. Ознайомтесь за підручником (або використовуйте інтернет-ресурси) з біографією Ліні Костенко.

2. Прочитайте її поезію (підручник О.Авраменко. 11 клас (рівень стандарту).

3. Вівчіть напам’ять один вірш Ліні Костенко: «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…» - 1 поезію (на вибір).

02.03.2022

ТЕМА.  СТОЇЧНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ . Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи). Загальні образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса – зразок «поезії у світовій літературі ». Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здобуття всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.

Любі мої третєкурсники, це наступна тема, яку вам потрібно опанувати самостійно. Це неважко, але важливо для успішного складання ЗНО. Перебіг ваших дій наступний.

1. Ознайомтесь за підручником або за матеріалами Інтернет-мережі з біографією Василя Стуса. 

2. Прочитайте зазначені в темі поезії.

3. Вивчіть напам’ять поезію Василя Стуса «Крізь тебе спробів я йду…», «Господи, гніву пречистого…» - 1 поезію (на вибір).  

4. Підготуйтесь до контрольної роботи за вивченими творами.

05.03.2022

ТЕМА.  Контрольна робота з тем "Митець і суспільство" та "Стоїчна українська поезія"

Шановні третєкурсники, попереду ЗНО, і хто знає, може, на запитання контрольної роботи співпадуть із запитаннями ЗНО? Чекаю на правильні відповіді.

17.03.2022

ТЕМА. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. Проза, есеїстика : Г.Пагутяк «Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович «Пісня мандрівного спудея!», «Астролог» .

Рада вітати вас, дорогі мої учні. Знову ми з вами працюємо онлайн (тут повинен бути сумний смайлик). Ітак, до роботи. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Повторіть теоретичний матеріал на стор. 240 (постмодернізм).

2. Прочитайте твори Г.Пагутяк та Ю.Андруховича у підручнику.(О.Авраменко "Українська література. 11 клас. Рівень стандарту").

3. Виконайте домашнє завдання (на вибір): В (стор. 242) або №5 (стор. 248).

23.03.2022

ТЕМА. Література рідного коаю. Поетичні та прозові твори Донеччини. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю.

\Любі мої, добігає до кінця ваше знайомство з кращими зразками української літератури. На черзі знайомство з літературою рідного краю - літературою Донеччини.

Робота над темою сьогоднішнього уроку стовідсоково вимагає від вас самостійності. І не тільки тому, що наше навчання проходити в дистанційному форматі. Ітак, перебіг ваших дій такий:

1. знайдіть в Інтернет-мережі інформацію та твори будь-якого письменника або поета Донецького краю;

2. познайомте мене з цим автором.

Яким чим? Будь-яким на вашому виборі. Це може бути відгук на ваше знайомство; буктрейлер; анкета твору; ментальна карта, презентація. Обирайте. Чекаю.

25.03.2022

ТЕМА. Контрольне есе.

Любі мої третєкурсники. Сьогодні на вас чекає остання котрольна робота з української літератури у вигляді есе. Теми творів (на ваш вибір):

1. «Улюблений письменник (поет)».

2. Твір, який вразив.

3. "Поезія для моєї душі"

4. Герої творів, на яких хочеться рівнятись.

Успіху. І все у нас буде добре.

30.03.2022

ТЕМА. Повторення та узагальнення вивченого

Любі мої, незабаром ЗНО, тому  працюємо над удосконаленням отриманих знань. Повторіть таке поняття як "постмодернізм", представників українського постмодернізму.

Перевірте себе, пройшовши онлайн-тестування за покликанням https://onlinetestpad.com/ua/test/306865-ukrainska-literatura-literatura-kincya-khkh-%E2%80%93-pochatku-khkhi-st-postmoderni.

І пам'ятайте, якщо на якесь із запитань ви не можете відповісти, зверніться за допомогою до Інтернету. Або ж телефонуйте або пишіть мені. Успіху!

05.04.2022

ТЕМА. Повторення вивченого .

Подивіться відео "Як визначити художні засоби" (повний урок + багато практики): https://www.youtube.com/watch?v=q_ZcYVAgPQs

Перевірте себе, пройшовши онлайн-тестування за покликанням  https://onlinetestpad.com/ua/test/999819-khudozhni-zasobi.

26.04; 05.05.2022

ТЕМА. Повторення та узагальнення вивченого

Перегляньте відео за цим покликанням - воно допоможе вам пригадати вивчене з української літератури

https://www.youtube.com/watch?v=3XUl45ekyOs&ab_channel=MONUKRAINE. Це одночасно і ваше домашнє завдання.

09.05; 10.05.2022

ТЕМА. Повторення та узагальнення.

Мої любі третєкурсники, добігає до кінця ваше навчання. ЗНО в цьому році ви здаєте лише з української мови. Але пропоную вам повторити вивчене з української літератури і пройти тестування за цим покликанням. Якщо буде бажання, можете надіслати меня скрін отриманого балу.

https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-teorija_literatury/

Успіху вам! Миру!

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz