Олександрівський професійний аграрний ліцей П`ятниця, 21.01.2022, 10:47

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності України «Україна – це ми!» (0)
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності "Україна - це ми!" (0)
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)
[15.12.2021]
13 грудня   в ліцеї пройшов цікавий позакласний захід (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

19.10.2021

ТЕМА. Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів.

Вітаю вас на дистанційному уроці. Маю надію, що ви зможете опанувати самостійно матеріали уроку, бо ви розумні та наполегливі. Хіба не так?!

Отож алгоритм ваших дій наступний.

1. Перейдіть за покликанням на падлет-дошку, яку я для вас створила: https://ru.padlet.com/vitalinakozieva/s2z0yg0e7txs 

 Перегляньте матеріали з теми (я обирала найцікавіші).

2. Або опрацюйте матеріал підручника: §6 -7 (стор.27, 32). Онлайн-підручник я розмістила для вас на падлет-дошці.

3 А тепер приступайте до виконання домашнього завдання: впр.4 (стор. 33) та впр.5 (стор. 29).

Чекаю на ваші роботи за електронною адресою  vitalinakozieva@ukr.net  або на Вайбер 0502908376.

Не забудьте вказати групу та своє прізвище. Не хворійте.

27.10.2021

ТЕМА. Контрольна робота - написання есе-розповіді на тему "Прекрасна мить життя".

Доброго дня, любі мої. У робочих зошитах з української мови, які ви здасте на перевірку після закінчення дистанційного навчання, зробіть наступні записи:

Двадцять сьоме жовтня

Есе-розповідь

Прекрасна мить життя

І далі з абзацу текст вашого твору. Тема цікава та нескладна. Напишіть, які моменти свого життя ви вважаєте прекрасними. Можете помріяти про такі моменти.

Виконану роботу сфотографуйте та надішліть на мою електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376. Чекаю на ваші роботи.

Не хворійте!

03.11.2021

ТЕМА. Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.

Любі мої, продовжуємо самоосвіту. Нам з вами пощастило - дуже легуі теми уроків. Нагадаю, що таке фразеологізм: ФРАЗЕОЛОГІЗМ - це стійке, лексично неподільне і цілісне  словосполучення (речення), яке за значенням дорівнює одному слову. Наприклад: У нього був неперевершений талант грати на нервах (дратувати, нервувати кого-небудь). (Це  не про вас!!!) Ітак, перебіг ваших дій наступний.

1. Прочитати матеріал підручника на стор. 38-39 (§9-10).

2. Перегляньте відеорепетитора з теми за цим покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=j31cfzUkGaM&ab_channel=%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.

3. Вам буде цікаво! Тільки зайдіть за цією адресою https://www.youtube.com/watch?v=sUkwWQDInfk&ab_channel=%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81.

4 Домашнє завдання: виконати впр. 3 (стор.39) та впр. 5 (стор.40).

Нагадаю: підручник О.Авраменка. Українська мова (рівень стандарту). 10 клас. 2018 рік.

16.11.2021

ТЕМА. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення. Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення).

1. Перепишіть у зошит визначення есе (стор.44).

2. Виконайте впр.6 (усно).

3. Пригадайте матеріал попереднього уроку - фразеологізми. Виконайте (письмово) впр. 7 (стор.42).

17.11.2021

ТЕМА. Контрольна робота з теми "Лексична норма".

Мої любі, на жаль продовжуємо дистанційне навчання, і сьогодні на вас чекає перша контрольна робота. У робочому зошиті робите наступні записи:

Контрольна робота

Лексична норма

Тестові завдання (і починаєте виконання)

1. Лексичне значення слова хвацький

А скупий;

Б галасливий;

В вправний;

Г веселий.

2. Позначте фразеологізм, який є синонімічним фразеологізму велике цабе.

А Велике ледащо;

Б велика птиця;

В велика риба;

Г велика людина.

3. Правильно вжито іменник у словосполученні...

А президентська компанія;

Б інформаційна кампанія;

В кампанія злодіїв;

Г посівна компанія.

4. На основі синонімії утворений вислів.

А З пустого в порожнє не переллєш.

Б Битий небитого везе.

В Один в полі не воїн.

Г Легше брати, ніж віддавати.

https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_3/10klas_3.files/image001.jpg 5. На рекламному щиті допущено порушення норм.

А орфографічних;

Б лексичних;

В пунктуаційних

Г граматичних.

6. Установіть відповідність між запозиченими словами і їхніми українськими відповідниками.

1 Реставрація

А Зародок

2 Ембріон

Б Захисник

3 Адвокат

В Відновлення

4 Девальвація

Г Знецінення

7. Фразеологізмом є вислів

А на рівному місці

Б високий морок

В не вмерла зірка

Г темрява минулого

8. У фразеологізмах «у вогонь і …», «і кінці в …», «як у … дивитися» замість пропусків має бути слово

А полум’я

Б прірву

В воду

Г безодню

9.Укажіть значення фразеологізму скреготати зубами.

А лицемірити;

Б злитися;

В гніватися;

Г тремтіти.

10. Напишіть есе (1-2 стор.) «Чарівність і могутність слова», використовуючи багатозначні слова, синоніми, антоніми, омоніми, слова в переносному значенні з урахуванням стилю мовлення.

Бажаю успіху.

25.11.21

ТЕМА. Практична риторика. Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі. Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування.

1. Опрацюйте теоретичний матеріал §13-14 (стор.46-47).

2. Прочитайте інтерв'ю з І.Малковичем (впр.4 - стор.48).

3. Перевірте отримані знання, давши відповідь на запитання до цієї вправи.

4. Домашнє завдання: вправа 5 (стор.50).

30.11.2021

ТЕМА. Особистість мовця. Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Аудиторія. Види слухання. Цілі слухання. Контакт з аудиторією.

Шановні першокурсники, сьогоднішня тема є важливою для вашого успішного спілкування в подальшому дорослому житті, а особливо, якщо ви продовжите навчання далі у вищих закладах. Перебіг ваших дій наступний.

1. Прочитайте матеріал §15-16 (стор.51) та §17-18 (стор.56).

2.Потренуйтеся читати  чіткомовки (вправа №2 - стор.52).

3. Прочитайте текст вправи №3-Б. Зробіть для себе відповідні висновки.

4. Ознайомтесь із матеріалом вправи 4 (стор.60).

Маю надію, що опрацьовані вами матеріали допоможуть вам стати цікавим співрозмовником.

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz