Олександрівський професійний аграрний ліцей Субота, 01.10.2022, 01:50

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[29.08.2022]
(0)
[23.08.2022]
(0)
[22.08.2022]
23 серпня - День Державного Прапора України (0)
[22.08.2022]
Алгоритм дій від МОЗ (0)
[22.08.2022]
(0)

Фото

Календар
«  Жовтень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

19.10.2021

ТЕМА. Лексичні й фразеологічні синоніми, антоніми. Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів.

Вітаю вас на дистанційному уроці. Маю надію, що ви зможете опанувати самостійно матеріали уроку, бо ви розумні та наполегливі. Хіба не так?!

Отож алгоритм ваших дій наступний.

1. Перейдіть за покликанням на падлет-дошку, яку я для вас створила: https://ru.padlet.com/vitalinakozieva/s2z0yg0e7txs 

 Перегляньте матеріали з теми (я обирала найцікавіші).

2. Або опрацюйте матеріал підручника: §6 -7 (стор.27, 32). Онлайн-підручник я розмістила для вас на падлет-дошці.

3 А тепер приступайте до виконання домашнього завдання: впр.4 (стор. 33) та впр.5 (стор. 29).

Чекаю на ваші роботи за електронною адресою  vitalinakozieva@ukr.net  або на Вайбер 0502908376.

Не забудьте вказати групу та своє прізвище. Не хворійте.

27.10.2021

ТЕМА. Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов, недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні.

Любі першокурсники, тема сьогоднішнього уроку нескладна і цікава. А найголовніше, важлива для правильної вимови та успішної здачі ЗНО. Перебіг ваших дій наступний.

1. Опрацюйте матеріал підручника §8 (стор.35).

2. Користуючись допомогою інтернет-ресурсів, відредагуйте словосполучення впр.2 та впр.3.

Виконане домашнє завдання надішліть для перевірки.

03.11.2021

ТЕМА. Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів.

Любі мої, продовжуємо самоосвіту. Нам з вами пощастило - дуже легуі теми уроків. Нагадаю, що таке фразеологізм: ФРАЗЕОЛОГІЗМ - це стійке,

лексично неподільне і цілісне  словосполучення (речення), яке за значенням дорівнює одному слову. Наприклад: У нього був неперевершений талант 

грати на нервах (дратувати, нервувати кого-небудь). (Це  не про вас!!!) Ітак, перебіг ваших дій наступний.

1. Прочитати матеріал підручника на стор. 38-39 (§9-10).

2. Перегляньте відеорепетитора з теми за цим покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=j31cfzUkGaM&ab_channel=%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.

3. Вам буде цікаво! Тільки зайдіть за цією адресою https://www.youtube.com/watch?v=sUkwWQDInfk&ab_channel=%D0%B4%D0%B8%D1%81%D0%9A%D1%83%D1%80%D1%81.

4 Домашнє завдання: виконати впр. 3 (стор.39) та впр. 5 (стор.40).

Нагадаю: підручник О.Авраменка. Українська мова (рівень стандарту). 10 клас. 2018 рік.

10.11.2021

ТЕМА. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їхнього стилістичного забарвлення. Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення).

1. Перепишіть у зошит визначення есе (стор.44).

2. Виконайте впр.6 (усно).

3. Пригадайте матеріал попереднього уроку - фразеологізми. Виконайте (письмово) впр. 7 (стор.42).

04.02.2022

ТЕМА. Практична риторика. Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі.

 Мовленнєва ситуація. Елементи мовленнєвої ситуації (мовець (адресат), слухач (аудиторія), предмет мовлення, умови успішного спілкування.

1. Опрацюйте теоретичний матеріал §13-14 (стор.46-47).

2. Прочитайте інтерв'ю з І.Малковичем (впр.4 - стор.48).

3. Перевірте отримані знання, давши відповідь на запитання до цієї вправи.

4. Домашнє завдання: вправа 5 (стор.50).

Нагадаю: підручник О.Авраменка. Українська мова (рівень стандарту). 10 клас. 2018 рік.

Чекаю на ваші роботи за електронною адресою  vitalinakozieva@ukr.net  або на Вайбер 0502908376.

25.02.2022

ТЕМА. Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу. Види читання і записування тексту виступу. Естетика виступу

Вітаю вас, мої любі. Один із класиків сказав: "Заговори, щоб я тебе побачив". Я цілком згодна із ним. А й справді: дивишся - красуня, а тільки заговорить - і більше навіть дивитися в її бік не хочеться.

Саме тому вчимось естетиці спілкування, аби вами милувались постійно. Перебіг ваших дій з теми наступний.

1. Опрацюйте §19-20 (стор.63-65).

2. Прочитайте тексти вправ 3, 4 та 5 - це цікава і корисна для вас інформація.

3.  Домашнє завдання на ваш вибір: підготуйте та запишіть текст виступу на одну із тем вправи 7 (стор.67) або напишіть невеличке есе до ілюстрації до вправи 5.

Чекаю на виконані домашні завдання.

10.03.2022

ТЕМА.  Ефективність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір.  Визначення комунікативних намірів мовців за текстом промови.

 Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія. Висловлення особистого ставлення до почутого.

Вітаю вас, шановні першокурсники. Хоча й онлайн, я рада зустрічі з вами. Отож уперед до роботи. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Прочитайте два діалоги №1 (стор.68) та виконайте усно завдання.

2. Ознайомтесь з теоретичним матеріалом з даної теми (стор.68 - 70).

3. Перевірте отримані знання, виконавши впр. 2 - 4 (усно).

4. І нарешті письмове домашнє завдання: напишіть і надішліть мені для оцінювання текст реклами фільму "Сторожова застава" (впр.6 на стор.71 нагадає вам події цієї кінострічки).

18.03.2022

ТЕМА. Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник.

Вітаю вас, любі першокурсники, на знову дистанційному уроці. Сьогоднішня тема важлива для успішного проходження ЗНО, тож не лінуйтесь і приступайте до роботи. Ви все зможете! 

1. Перегляньте матеріали з теми, які я для вас підібрала, на Падлет-дошці за цим покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/s2z0yg0e7txs.

2. Опрацюйте матеріал §23. Особливо зверніть увагу на чергування у-в, і-й.

3. Виконайте впрву №7 (стор.75).

Нагадую: підручник О. Авраменко. 10 клас. Рівень стандарту.

22.03.2022

ТЕМА. Основні правила вимови звуків.

Мої вітання. Маю надію - ви всі здорові. Якщо так, то перебіг ваших дій під час дистанційного уроку наступний.

1. Перегляньте матеріали Падлет-дошки з даної теми за покликанням https://padlet.com/vitalinakozieva/s2z0yg0e7txs.

2. Ретельно опрацюйте матеріал §24-25. Матеріал складний, тому краще все-таки перегляньте відео з поясненням на Падлеті.

3. Закріпіть вичене, виконавши тестові завдання вправи 5 (стор.78-79).

На Падлеті я розмістила онлайн-підручник.

Чекаю на ваші домашні завдання.

04.04.2022

ТЕМА. Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії. Ненаголошені Е-И в корені слова. 

Сьогодні ми розпочинаємо повторювати (а дехто із вас вивчати) новий розділ, пов'язаний з правильним, без помилок, написанням слів. Як розумієте, писати правильно - це норма для кожної освіченої людини.

Тож приступайте до роботи. Перебіг ваших дій наступний.

1. Уважно прочитайте матеріал підручника на стор.85-86.

2. Перепишіть у зошит табличку "Ненаголошені е, и в корені слова".

3. Перегляньте відеоматеріали на Падлет-дошці з даної теми. https://padlet.com/vitalinakozieva/s2z0yg0e7txs

4. Виконайте домашнє завдання : вправа №3 (стор.87). Онлайн-підручник ви також знайдете на Падлет-дошці.

08.04.2022 

ТЕМА. Апостроф. Позначення м'якості приголосних.

Любі мої першокурсники, я не маю сумніву з приводу того, що ви впевнені в необхідності оволодіти правильною мовою: правильним правописом, правильною вимовою. Тож давайте далі продовжимо опановувати

вершини українського правопису. На черзі апостроф. Перебіг ваших дій наступний.

1. Опрацюйте §29 (стор. 90) та §30 (стор.93).

2. Перегляньте цікавий виклад теми за цим покликанням https://www.youtube.com/watch?v=MBzhlH3GJ3c&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96%D0% B4%D0 %B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96.

3. А тепер до закріплення. Виконайте вправи:  №4 (стор.91) та №2 (стор.93).

Якщо ви не впевнені в написанні того чи іншого слова, зверніться за допомогою до онлайн-орфографічного словника.

13.04.2022

ТЕМА.  Чергування голосних та приголосних в українській мові. Спрощення приголосних.

Продовжуємо працювати над своєю грамотністю. Як на мене, соромно в 21 сторіччі писати з помилками. Тож до роботи.

1. Опрацюйте матеріал §31 (стор.97) та §32 (стор.101) - ви це вже вчили в 7-му класі.

2. Перегляньте відео (знову цікавуще!) за покликаннями: https://www.youtube.com/watch?v=WfMTNw0M0cQ&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96%D0 %B4%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96

та https://www.youtube.com/watch?v=Nrw8xnMakQ0.

3. А тепер перевірте отримані знання, виконавши вправу №5 (стор.99) та вправу №2 (стор.102).

І все у нас буде добре!

19.04.2022

ТЕМА. Подвоєння та подовження приголосних. Правопис префіксів. Правопис суфіксів.

Сьогоднішні теми вам знайомі з молодших класів. Треба лише пригадати вивчене та ретельно закріпити. Перебіг ваших дій наступний.

1. Перегляньте матеріали з теми на Падлет-дощі (https://padlet.com/vitalinakozieva/s2z0yg0e7txs).

2. Опрацюйте теретичний матеріал §33-34 (стор. 105-106) та §35-36 (стор. 109-110).

3. Виконайте тестові завдання вправи №5 на стор.106 та на стор.111.

І пам'ятайте: ми навчаємося - це вже велике щастя!

20.04.2022

ТЕМА. Уживання великої літери. Правила перенесення слів.

1. Опрацюйте матеріал §37-38 (стор.113) та §39-40 (стор.117-118).

2. Перегляньте відео, дякуючи якому  ви точно опануєте цю тему: https://www.youtube.com/watch?v=Z6NC0X22Eo4&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96% D0%B4%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96

та ще одне покликання: https://www.youtube.com/watch?v=aAW7bF2uvWA&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B2% D1%96%D1%81%D1%82%D1%96

3. А тепер перевірте себе та надайте мені для перевірки, виконавши тестові завдання вправи №5 на стор.115 та на стор.119.

Миру нам усім!

22.04.2022

ТЕМА. Написання складних слів разом, окремо, з дефісом. Правила графічних скорочень слів.

1. Опрацюйте матеріал §41 (стор.122-123).

2. Перегляньте відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=mNLfQaPjhBw    ТА    https://www.youtube.com/watch?v=LAjk8W0w3GY.

Тема дуже складна, хоча й не нова для вас - тому відео обов'язково подивіться.

3 Виконайте домашнє завдання: вправа №3.

04.05.2022

ТЕМА. Написання слів іншомовного походження. Правило «дев’ятки»Складні випадки написання прізвищ.

1. Опрацюйте матеріал §42 (стор.127-128) та §43 (стор.132-134).

2. Перегляньте відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=iZXrereKXYE&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96

та https://www.youtube.com/watch?v=ooYMWPyshpU.

3. Зазирніть ще на цю сторінку з відео (пам'ятайте - попереду ЗНО!): https://www.youtube.com/watch?v=CIniAjkKUqo

4. А тепер до закріплення: за цим покликанням ви знайдете тренажер з теми  https://webpen.com.ua/pages/linguistic_norm/first_name_declination.html

5. Домашнє завдання: вправа №4 (стор.129).

05.05.2022

ТЕМА. Складні випадки написання географічних назв.

1. Опрацюйте матеріал §44-45 (стор.138-140).

2. Перегляньте відео, яке допоможе вам опанувати цю тему: https://www.youtube.com/watch?v=ULY27CXn7BY.

3. Перевірте себе та надайте мені для перевірки тестові завдання вправи №5 (стор.140).

Миру нам усім!

10.05.2022

ТЕМА. Написання не, ні з різними частинами мови.

Любі мої першокурсники, сьогодні у нас з вами остання тема. Попереду - остання контрольна робота. Тож до роботи.

1. Ретельно попрацюйте з матеріалом §47 (стор.147-148).

2. Перегляньте відео-урок з даної теми: https://www.youtube.com/watch?v=7T2k49dquIY&ab_channel=%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD

3. Виконайте вправу №5.

І пам'ятайте: усе у нас буде на відмінно!

 

31.05.2022

ТЕМА.  Контрольна робота з теми "Орфографічна норма".

Любі мої, сьогодні на вас чекає останній урок і остання контрольна робота. 

Перейдіть за цим покликанням, виконайте тестові завдання. Надішліть скріншот оцінки.

https://naurok.com.ua/test/start/1353700

Успіху. І до зустрічі не онлайн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz