Олександрівський професійний аграрний ліцей П`ятниця, 28.01.2022, 22:51

Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Вітаю Вас Гість
   
Меню сайта

Форма входу

Новини нашого ліцею
[21.01.2022]
«Моя Соборна Україна» (0)
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності України «Україна – це ми!» (0)
[19.01.2022]
Фотовиставка до Дня Соборності "Україна - це ми!" (0)
[24.12.2021]
Правопросвітницький захід в Олександрівському професійному аграрному ліцеї (0)
[22.12.2021]
21 грудня вихователем гуртожитку  Олександрiвського професiйного аграрного лiцею (0)

Фото

Календар
«  Січень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

19.10.2021

ТЕМА. Двокрапка у складному реченні.

Пригадаємо розділові знаки в складному реченні. Нагадаю: складне речення — це речення, яке має дві або більше граматичних основ, тобто складається з двох або більше простих реченьСкладні речення поділяють на складні безсполучникові, складні сполучникові (складносурядні, складнопідрядні) і складні з різними видами зв'язку. Двокрапка - це розділовий знак безсполучникового складного речення. Алгоритм ваших дій наступний:

1. Опрацюйте теоретичний матеріал підручника (стор. 136) та перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=9lBagVY_SDo&ab_channel=%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%96%D0%B4%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%96

2. Перевірте отримані  знання за цим покликанням: https://webpen.com.ua/pages/Syntax_and_punctuation/other_punctuation_marks_in_sentences.html .

3. Виконайте в робочому зошиті та надішліть для перевірки вправу 5 (стор. 137) - тестові завдання.

Роботи надсилайте на електронну адресу  vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376. 

Не хворійте.

22.10.2021

ТЕМА. Контрольне есе "Читання робить нас кращими".

Любі мої учні, кількість письмових творчих робіт визначаю не я. До того ж, на мій погляд, тема не важка. А тому чекаю на ваші твори, які ви пишете в робочих зошитах.

Виконане домашнє завдання надсилати на електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net.

12.11.2021

ТЕМА. Контрольна робота з теми "Пунктуаційна норма"

  1. Позначте речення, у якому неправильно вжите звертання.

А  Валеріє Григоровичу, зачекайте, будь ласка!

Б  Ярославе Петровичу, радий вас бачити!

В  Євгеніє Миколаївно, підготуйте доповідь!

Г  Юліє Максимівно, допоможіть колезі!

  1. Позначте речення, у якому прикладки відокремлюються тире.

А  Бережімо честь народу найкоштовнішу перлину (П. Тичина).

Б  У Каневі стародавньому місті постійно стоїть козацький полк (О.Гончар).

В  Там жайвір цей небесний верхолаз до сонця тягне співочу волосину (П.Перебийніс).

Г  Прилетів до нас здалека чорногуз або лелека (М.Адаменко).

  1. Позначте речення, у якому обставина, виражена одиничним дієприслівником, не відокремлюється комами.

А  Земля світаючи всміхалась (Є. Гуцало).

Б  Гай лежав розпластавшись (О. Гончар).

В  І ми жартуючи погнали чужі ягнята до води (Т. Шевченко).

Г  Мої думки печальні наче клоуни, що сміючись розмазують сльозу (Л.Костенко)

  1. Позначте речення, у якому додаток не відокремлюється комами.

А  За винятком баби Оришки малий Чіпка нікого не любив (Панас Мирний).

Б  А я не знаю нічого ніжного окрім берези (Леся Українка).

В  На його подвір’ї замість похилої хатини стояв веселий будинок (Панас Мирний).

Г  Сашко вирішив відповідати замість товариша (В. Нестайко).

  1. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ

Відокремлені члени речення

 

Приклади

1

означення

А

Старий зараз ніякої роботи не визнає, окрім пасіки(М. Стельмах).

2

прикладка (як різновид означення)

Б

Степ, струснувши з себе росу, горить рівним жовто-зеленим кольором (Панас Мирний).

3

додаток

В

Солов’ї, нічні товариші мої, у сад злетілись до вікна (П. Воронько).

4

обставина

Г

Галченя, налякане котом, пурхнуло з підвіконня (О. Гончар).

 

 

Д

Неси мене, коню, по чистому полю (І. Франко).

  1. Установітьвідповідність (розділові знаки при пряміймовіпропущено).

Приклад

Схема речення

1 Етбайдужеозваласяматуся то був не день, то сполох був, та й годі.

А А: «П!»

2 А ясень їйкиває в верховіттіНайкраща в світі!

Б «П», — а.

3 Це і все. Я йдупомітитися, Олесю сказала Христя.

В «П, — а, — п».

4 Драбиноюїї плещи, та добре! кричала Кайдашиха Нехай не збираєяєць на нашомугорищі

Г «П, — а: — П».

 

Д «П! — а. — П!»

  1. Кома не ставиться в реченні (розділові знаки не розставлено):

А  На подвір’ї голосно сміються діти і пурхають горобці.

Б  І жмуриться вікнами наша хатина і шепче задумливий сад.

В  Жайворонок заспівав для своєї жіночки і їй теж захотілося злетіти в небо.

Г  Мені потрібне слово а не слава.

  1. Установіть відповідність між складними безсполучниковими реченнями та розділовими знаками, які необхідно в них поставити:

Розділовий знак                  

Речення 

1 тире;

А Тихо й нудно і спека пекельна… (С.Васильченко).

2 кома;

Б Скільки глянеш вилискують розгойдані хліба (О.Довженко).

3 двокрапка;

В Лаврін не поганяв волів він забув і про воли і про мішки й тільки дивився на Мелашку.

4 крапка з комою.

Г На хвилину раптом стихли голоси і спинилися тіні (Л. Смілянській).

 

Д Закурілася земля задиміла пішов дощ дрібний та тихий мов крізь сито засіяв стрепенулися темні ліси і розправляючись підставляли своє загоріле листя під дрібні дощові краплі.

16.11.2021

ТЕМА. Стилістична норма. Стилістична помилка. Стилістичне використання багатозначних слів і омонімів.

Любі мої, розпочинаємо вивчення нового розділу, де ви повторите і дізнаєтесь одночасно про стилі мовлення. Ось вони:

Зазвичай виділяють 6 стилів мовлення, а саме:

  • Розмовний (усне спілкування);
  • Науковий (наукова інформація);
  • Художній (більшість творів художньої літератури);
  • Офіційно-діловий (документи);
  • Публіцистичний (плакати, оголошення, газети і журнали);
  • Конфесійний(сакральний).

Пригадали? А тепер до перебігу ваших дій.

1. Опрацюйте §44 (стор.149-150).

2. Виконайте вправу 2 (стор.150) - вона цікава та легка.

3. Вже скоро ЗНО, тому ще й тестові завдання для виконання - вправа 5 (стор.151).

Не хворійте.

17.11.2021

ТЕМА. Стилістичні особливості слів іншомовного походження. Стилістичне забарвлення лексики. Книжна й розмовна лексика. Оцінна лексика. Стилістична роль неологізмів і застарілої лексики.

Любі мої, ми знову зустрічаємось дистанційно. Але головне - здоров'я, тож бережіть себе та своїх рідних. А поки що вам доведеться самостійно опановувати теми. Алгоритм ваших дій наступний.

1. Опрацюйте матеріал підручника (О.Авраменко "Українська мова. 11 клас") §47 (стор.163-164) та §48 (стор.168-169).

2. Перегляньте онлайн-урок за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=vyrLCbYNlHg&ab_channel=WUNUTVWestUkrainianNationalUniversityTV%D0%97%D0%A3%D0%9D%D0%A3 .

3. Закріпіть вивчений матеріал, виконавши завдання вправи №5 (стор.170-171).

4. Виконану роботу сфотографуйте та надішліть на електронну адресу vitalinakozieva@ukr.net або на Вайбер 0502908376. Успіхів!

24.11.2021

ТЕМА. Контрольне есе на тему "Мій прихований талант".

Думаю, що дякуючи цій темі, ви зможете краще зрозуміти себе. Успіху!

25.11.2020

ТЕМА. Стилістичне забарвлення фразеологізмів. Виражальні можливості фразеологізмів.

Сьогоднішня тема - остання в першому семестрі. А потім на вас чекає зимовий відпочинок. Тож уперед, до осягнення останньої в 2020 році теми з української мови.

1. Прочитайте та законспектуйте основні положення §49 (стор. 173).

2. Виконання тестових завдань вправи №5 (стор. 174) допоможе вам закріпити вивчений матеріал та наблизить вас до успішного балу із ЗНО.

Чекаю на ваші роботи. Бережіть себе та своїх рідних.

12.01.2021.

ТЕМА.Стилістичні особливості засобів словотвору. Стилістичні особливості частин мови.

Любі мої, ми вже зустрічались з вами на онлайн-уроці з української літератури. Відтепер на черзі українська мова. Нагадую вам - ЗНО вже не за горами, тож мерщій до роботи. Алгоритм ваших дій наступний.

1. На стор. 177-178 прочитайте теоретичний матеріал з теми.

2. Перевірте себе, виконавши тестові завдання впр.№5 (стор.179).

3. Опрацюйте матеріал §51 (стор.181-182).

4.Перевірте себе, виконавши завдання впр.2 - 4 (усно). НАГАДУЮ: це ВАМ потрібно - незабаром ЗНО.

5. Якщо у вас ще залишились сили та бажання (!!!), виконайте впр. 5 (стор.183).

Надішліть мені для перевірки виконане завдання. Будь ласка, вказуйте своє прізвище, групу, предмет, номер вправи та сторінку. Дякую за розуміння. НЕ хворійте.

19.02

ТЕМА. Контрольна робота з теми "Стилістична норма".

Любі мої третєкурсники. Сьогодні на вас чекає дистанційна контрольна робота. Я впевнена, що ви з нею легко впораєтесь.

Роботу виконуєте в робочому зошиті. Алгоритм вашого запису в зошиті наступний:

 

26.02

ТЕМА. Інформаційні жанри (представлення, пояснення, інструкція, повідомлення).

Любі мої, продовжуємо роботу з підготовки до ЗНО. Сьогодні працюємо з текстом. Перебіг ваших дій наступний.

1. Опрацюйте теретичний матеріал на стор. 189 (§53-54).

2. Прочитайте промову впр.№2 та виконайте до неї завдання (усно).

3. Запамятайте правильний наголос та правильне слововживання (стор. 193).

4. Перевірте себе, пройшовши онлай-тестування за покликанням https://zno.osvita.ua/ukrainian/tag-sklad_nagolos/.

 

 

 

Пошук


Запрошуємо здійснити мрію - отримати першу трудову спеціальність:


Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів категорії «С»



Слюсар з ремонту автомобілів, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Оператор комп’ютерного набору; Конторський службовець (бухгалтерія)

Електрогазозварник, водій автотранспортних засобів категорії «С»;


Copyright MyCorp © 2022
Конструктор сайтів - uCoz